Ínyencek előnyben: Magyarországon az 550 lóerős és messze nem olcsó új BMW M3 CS
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Már nem kell sokat várnunk az X5 ráncfelvarrt új verziójára – jövünk a legfrissebb információkkal.
A retró húrokat pengető szupermodern sportkupé a világon sehol lesz gyakori látvány az utakon, mindenesetre hazánkba érkezik belőle egy darab.
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
Új riválist kap az európai piacon a Jeep Wrangler és a Land Rover Defender.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
A bajor sportkupé 6 hengeres motorjában találtak még jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A BMW M GmbH legexkluzívabb modelljében a gyártó valaha készült legerősebb közúti 6 hengeres erőforrása rejtőzik.
A japán gyártó új SUV-ja kétféle dízel kivitelben kapható.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
A szakértő kezek által kezelésbe vett M3 Touring teljesítménye 140 lóerővel gyarapodott.
A volt Forma-1-es pilóta egykori sportkocsija mentes minden polgárpukkasztó hivalkodástól.
A normál M3-nál erősebb és könnyebb CSL-ből kevesebb mint 1400 példány készült.
Beárazták a 2-es kupé legsportosabb kivitelét, a 460 lóerős új M2-t.
A legerősebb gyári 911-es boxermotorjában találtak még 183, eddig szunnyadó lóerőt.
Van megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a remek 6 hengeres biturbó motor 460 lóerős teljesítményét.
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.